Sprawdź nasze Opinie
Nie ufasz nam, zaufaj naszym klientom.
Wszystko tak jak powinno być ☺️
Piękne miejsce, sushi najwyższej jakości
Może być, choć jakość składników mogłaby być lepsza
Najlepsze SUSHI na całym Podlasiu
Zamówienie gotowe na czas, miła obsługa.
Nie mam żadnych uwag
Świetnie opakowanie, natomiast kiepska jakość produktów oraz smak. Niestety był to bardzo niesmaczny posiłek.
Mimo wszystko zapraszamy do spróbowania naszych innych zestawów - bądź dania drugiej szansy zestawowi 14.
Pozdrawiam serdecznie i najmocniej przepraszam jeżeli faktycznie było aż tak strasznie. - właściciel (szef kuchni)
Przepyszne...
Sushi bardzo świeże i przepyszne.
Serdecznie zachęcamy Pana Tomasza do ponownego odwiedzenia naszej restauracji i skosztowania innych dań z naszego menu. Mamy szeroki wybór pysznych potraw, które są równie świeże i aromatyczne jak nasze sushi. Jesteśmy przekonani, że znajdzie Pan coś dla siebie, co ponownie zaspokoi jego podniebienie.
Ponownie dziękujemy za wizytę i za wyrażenie tak pozytywnych opinii. Cieszymy się, że mogliśmy sprawić Panu Tomaszowi przyjemność, i już teraz czekamy na kolejną okazję do serwowania mu wyjątkowych smaków naszej kuchni.
Jedzenie przygotowane na czas a do tego smaczne. Można się najeść. Polecam
Sushi było bardzo dobre, bardzo ładnie zapakowane. ALE, zamówienie złożone zostało o godz (lekko po) 12 na godz 16.00. Ponieważ nie miałam żadnych informacji zadzwoniłam w sprawie zamówienia ok 16.30 , okazało się że jest opóźnienie - może za pół godz wyjedzie. Ciekawa jestem czy wiedziałabym o tym gdybym nie zadzwoniła. Nie byłam napastliwa ani nawet nieprzyjemna, Pani która odebrama tel. miała skontaktować się z kierowcą i poinformowac mnie kiedy będzie zamówienie, (bo sama nie wierzyła ze jeszcze nie ma), a kiedy ja zadzwoniłam dowiedzieć się - bo nie oddzwoniła, nie odbierała już telefonu. Taka zabawa w chowanego. Ostatecznie moje sushi przyjechało po 18. Jedzenie smaczne, ale kompletny brak komunikacji, nie usłyszałam nawet przepraszam.
Z całego serca przepraszam za wszelkie niedogodności, jakie Panią spotkały w związku z ostatnim zamówieniem w naszej restauracji Taki Sushi w Białymstoku. Jesteśmy głęboko zaniepokojeni tym, że doświadczyła Pani opóźnienia i braku komunikacji, co jest sprzeczne z naszym standardem obsługi.
Rozumiemy, jak istotne jest dla naszych klientów otrzymywanie zamówionych dań na czas, a także być informowanym o ewentualnych opóźnieniach. Niestety, w tym przypadku nie sprostaliśmy Pani oczekiwaniom, za co serdecznie przepraszamy.
Chcielibyśmy zapewnić Panią, że już teraz podejmujemy kroki w celu poprawy naszej procedury komunikacyjnej oraz zminimalizowania ewentualnych opóźnień w dostawie. Wierzymy, że przy kolejnym zamówieniu z nami zauważy Pani znaczną poprawę.
W ramach przeprosin i wyrazu wdzięczności za Pani cierpliwość, chcielibyśmy ofiarować Pani bonifikatę na kolejne zamówienie. Prosimy o sprawdzenie swojej skrzynki SMS, gdzie wkrótce otrzyma Pani szczegóły dotyczące tej promocji.
Pragniemy również wyjaśnić, że w okresach okazjonalnych, takich jak Dzień Kobiet, Walentynki czy Sylwester, nasza restauracja doświadcza wzmożonego ruchu, co niestety może wpływać na czas dostawy. Jednakże, to nie powinno stanowić usprawiedliwienia dla braku informacji i braku odpowiedzi na Pani zgłoszenie.
Jeszcze raz przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie Pani spotkały. Jesteśmy zobowiązani do poprawy naszej obsługi i mam nadzieję, że w przyszłości będziemy mieli szansę udowodnić, że jesteśmy lepsi.
Sushi bardzo dobre, zamówienie online proste i czytelne. Minus za brak opisu składników rolek w zestawach. Duży minus za dostawę, zamówiłam na godz. 18.00, a przyjechało o 19.20.
A co, jeśli ktoś ne lubi sushi? Z takiej osoby demona nielubienia może wypędzić egzorcysta trzeciej kategorii używając pyszności z Taki Sushi ;)
Pyszne jak zwykle ;-)
Pyszne!
Jeszcze nigdy gorszego zamówienia nie miałem serio zupa nawet nie była bliskiej zjadliwej. I czekałem oczywiście prawie 6 godzin... nawet rabatu nie zaproponował nikt na nic przecinka 300 zł
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią dotyczącą zamówienia z Walentynek. Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić w związku z Państwa doświadczeniem.
Rozumiemy, że czas oczekiwania był dla Pana uciążliwy, a jakość zupy nie spełniła oczekiwań. Przepraszamy za wszelkie niedoprecyzowania i wszelkie błędy, które mogły wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Z pewnością zależy nam na tym, aby każdy klient opuszczał naszą restaurację z satysfakcją.
Chcielibyśmy wyjaśnić, że zamówienie zostało przekazane do realizacji z należytą starannością, a wartość zamówienia wyniosła około 170 zł, zgodnie z dokumentacją transakcyjną. Nie mamy informacji o zamówieniu o wartości 300 zł.
Pragniemy zaoferować nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności, jakie Pana spotkały. Doceniamy Państwa opinię, ponieważ pomaga nam w doskonaleniu naszych usług. Zachęcamy również do ponownego skorzystania z naszej restauracji w bardziej spokojny dzień, kiedy możemy zaoferować Państwu usługę na najwyższym poziomie.
Dziękujemy za zrozumienie.
Z poważaniem,
Zespół Taki Sushi
Niestety tym razem byłem z zmówienia średnio zadowolony. Korzystałem z Państwa usług już kolejny raz i tym razem było najsłabiej. Porcje były dużo mniejsze niż zazwyczaj, smak na szczęście był ok. Rozumiem że to walentynki i zamówień było pewnie bardzo dużo ale nie powinno to wpływać na jakość serwowanych dan i jej standardową ilośc.
Szanowny Panie Kamilu,
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią dotyczącą zamówienia z Walentynek. Jesteśmy zaniepokojeni, że doświadczenie to nie spełniło Pana oczekiwań, za co jest nam bardzo przykro..
Przepraszamy za ewentualne niedogodności związane z rozmiarem porcji. Zależy nam na tym, aby każdy klient opuszczał naszą restaurację z satysfakcją, a więc będziemy pracować nad tym, aby poprawić nasze standardy.
Rozumiemy, że jakość jest kluczowym elementem doświadczenia gastronomicznego, i mimo dużego obłożenia związane z Walentynkami, nie powinno to wpływać na jakość i ilość podawanych potraw. Przyjmujemy Pana uwagi z pełnym szacunkiem i przemyśleniem.
Co do decyzji o umieszczeniu opinii po drugim zamówieniu, chcielibyśmy zaznaczyć, że zależy nam na uczciwym i kompleksowym podejściu do wszystkich opinii naszych klientów. Doceniamy, że Pan podzielił się swoją opinią i będziemy pracować nad udoskonaleniem naszych usług.
Pragniemy zaoferować nasze przeprosiny za wszelkie niedogodności, jakie mogły wystąpić. Zachęcamy również do skorzystania z naszych usług w przyszłości, dając nam kolejną szansę do udowodnienia, że jesteśmy w stanie zaoferować Państwu wyjątkowe doświadczenia kulinarne.
Dziękujemy za zrozumienie.
Z poważaniem,
Zespół Taki Sushi
Najlepsze sushi w Białymstoku, świeże, bardzo dobrze przyprawione, ryż idealnie ugotowany
Szanowna Pani Patrycjo,
Dziękujemy z całego serca za miłe słowa i poświęcony czas na podzielenie się swoją opinią! Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że nasze sushi spełniło Pani oczekiwania i przyczyniło się do pozytywnego doświadczenia kulinarnego.
Cieszymy się, że smak potraw był dla Pani satysfakcjonujący, a świeżość oraz odpowiednio przyprawione dania sprawiły, że mogła Pani cieszyć się wyjątkowym smakiem naszego sushi. Nasz zespół kuchenny zawsze stara się dostarczać potrawy najwyższej jakości, więc Pani pozytywne opinie są dla nas niezmiernie ważne.
Dziękujemy za wyróżnienie nas jako najlepszej restauracji sushi w Białymstoku. Cieszymy się, że mogliśmy sprawić, że Państwa doświadczenie w naszym lokalu było wyjątkowe.
Serdecznie zapraszamy ponownie i mamy nadzieję, że będziemy mieli przyjemność serwować Pani kolejne wyjątkowe dania sushi!
Z poważaniem,
Ekipa Taki Sushi
Zawsze na wyższym poziomie!!!!
Lux
Dziękujemy za gratis z uśmiechem! Gdyby ktoś kiedyś porwał Wam kucharza (artystę od rolek) to możemy być my ;)
Zastanawiam się dlaczego restauracja oferująca tak smaczne jedzenie pozwala sobie na utratę wiarygodności obiecując rabat przy piątym zamówieniu (miałam pięć pieczątek i informację z kodem, że kolejne będzie ze zniżką 15%), którego w efekcie nie daje. Już ktoś o tym pisał. Faktycznie - pusta obietnica. Nie ze względu na interes życia zamawiałam ostatnio ale z powodu jakości Państwa produktów, jednak poczułam się lekko...Nazwijmy to niesmakiem i nie chodzi o sushi, które niezmiennie nam smakuje. Proponuję zrezygnować z akcji z pieczątkami. Ja mam świadomość, że zbieram od początku bez sensu. Zapomnijmy o nich, proszę nie zniżać lotów kulinarnie i będzie lepiej. Nikt nie lubi rozczarowań. Szczęśliwego Nowego Roku!
pozdrawiamy i gdyby tylko wyniknął jakiś problem z kuponem prosimy o kontakt z restauracją pod nr tel. 730-578-744
Już planujemy kolejne zamówienie 🙂
Jak zawsze wielką pychaaa!!!!
Sushi najlepsze jakie do tej pory jadłam!!!
Polecam
30 minut spóźnienia ale się nie gniewamy - pewnie przez śnieg. Będziemy wiernymi klientami 😁
Pycha jedzonko.
Jak zawsze pysznie :-)
Ryż był zbyt mało klejący się, niektóre porcje rozpadały się przy pobieraniu pałeczkami.
Wszystko smaczne i ładnie zapakowane.
Bardzo dobre, jak zawsze :)
Pycha :)
Obsługa rewelacyjna, jedzenie bardzo smaczne. Duży plus że stworzony zestaw z mysla o ciężarnych.
pozdrawiamy
Super! Lubimy 🙂
Dobre jakościowo, bardzo punktualna dostawa , polecam.
Polecam
Wszystko wyśmienite
niestety nie smakowało nam
Pyszne sushi i szybka dostawa!
Super pyszne!
Super pyszne! Szybka dostawa
Polecamy się :)
Ok, polecam
Pyszne jak zawsze 😊
Wszystko pyszne, świeże i pięknie zapakowane. Polecam!
Pięknie zapakowane, dziękuję i mogę polecać. No i oczywiście smaczne!
Smaczne sushi :) Zapakowane jak na prezent :)
Pięknie zapakowane, smaczne. Polecam
Beznadziejne sushi, nigiri w ogóle nie umieją robić, rozgotowany Ryż.
Dziękuję za podzielenie się swoją opinią na temat naszej restauracji. Przyjmuję do wiadomości, że Pana doświadczenie podczas wizyty u nas nie spełniło Pana oczekiwań, co wyraził Pan w ocenie 1/5.
Jako doświadczony kucharz sushi, który wywodzi się ze szkoły sushi klasycznego, zależy mi na tym, aby każde danie, które opuszcza naszą kuchnię, było przygotowane z najwyższą starannością i pasją. Przykro mi, jeśli nigiri oraz jakość ryżu w naszej restauracji nie sprostały Pana oczekiwaniom.
Chciałbym zapewnić Pana, że jakość naszych potraw i ich przygotowanie są dla nas niezwykle istotne. Dążymy do utrzymania najwyższych standardów i stale szkolimy naszą kadrę, aby zapewnić naszym gościom autentyczne smaki sushi.
Rozumiem, że mogą być różnice między naszą restauracją a innymi, które Pan odwiedził. Jesteśmy jednak pełni determinacji, aby doskonalić naszą ofertę i dostarczać wyjątkowe doznania kulinarne każdemu naszemu klientowi.
Dziękuję, że podzieliliście się swoją opinią, ponieważ doceniamy każdą opinię naszych gości. Proszę przyjąć zaproszenie na ponowną wizytę w naszej restauracji, abyśmy mogli odkupić Pana zaufanie i dostarczyć wyjątkowe doświadczenia kulinarne, jakie zasługujecie.
Z poważaniem,
Właściciel Restauracji Taki Sushi
Szybka dostawa, dobre jedzenie, polecam!
Brak sosu
Pyszne w dobrej cenie
Idealnie zapakowane i bardzo smaczne
Proces zamówienia przebieg sprawnie, jedzenie pyszne, jestem zadowolona :)
Jesteśmy dumni, że nasze jedzenie spełniło Twoje oczekiwania i przyniosło Ci radość. Staramy się tworzyć pyszne dania, korzystając z najświeższych składników i dbając o najwyższe standardy przygotowania. Nasz zespół kucharzy i personelu jest zainspirowany pasją do sushi i nieustannie dąży do zapewnienia naszym klientom niezapomnianych doznań kulinarnych.
Bardzo doceniamy Twoje wsparcie i zaufanie. Jeśli masz ochotę na kolejne doświadczenie smakowe z Taki Sushi, zapraszamy Cię serdecznie do ponownego zamówienia. Mamy szeroki wybór różnorodnych dań sushi, zarówno klasycznych, jak i nowatorskich kompozycji, które z pewnością będą smakować równie wspaniale jak poprzednio.
Ponownie dziękujemy za Twoją opinię i za to, że jesteś naszym zadowolonym klientem. Jesteśmy tu, aby cię obsłużyć i dostarczyć Ci najlepsze sushi w mieście. Czekamy na Twoje kolejne zamówienie!
Serdeczne pozdrowienia,
Właściciel Restauracji Taki Sushi
Bez zarzutu
Serdecznie dziękujemy za wspaniałą opinię na temat Restauracji Taki Sushi! Cieszymy się, że była Pani całkowicie zadowolona z naszych usług. Wasze pozytywne oceny są dla nas ogromnym wsparciem i dowodem, że nasze starania włożone w jakość jedzenia i obsługi są zauważone i doceniane.
Jest dla nas ogromnym zaszczytem otrzymać od Pani pięć gwiazdek zarówno za ocenę naszej restauracji, jak i procesu zamawiania online. Nasz zespół pracuje ciężko, aby zapewnić naszym klientom doskonałe doświadczenie gastronomiczne w każdym aspekcie, od momentu składania zamówienia aż po dostawę pysznego jedzenia prosto do Pani drzwi.
Jeżeli w przyszłości zechce Pani ponownie delektować się naszymi smacznymi potrawami, zachęcamy do skorzystania z naszej różnorodnej karty dań sushi. Nasz zespół kucharzy z pasją tworzy unikalne kombinacje smakowe, które z pewnością przypadną Pani do gustu.
Jeszcze raz serdecznie dziękujemy za Pani opinię i za to, że jest Pani naszą zadowoloną klientką. Jeżeli mamy cokolwiek poprawić lub gdyby pojawiły się jakiekolwiek sugestie, prosimy o kontakt. Naszym celem jest ciągłe doskonalenie i zapewnienie naszym gościom wyjątkowego doświadczenia.
Czekamy na kolejną okazję, aby obsłużyć Panią w Restauracji Taki Sushi i dostarczyć kolejną porcję wyśmienitego sushi!
Serdeczne pozdrowienia,
Właściciel Restauracji Taki Sushi
Bardzo nam smakowało, dostawa na czas
Serdecznie pozdrawiamy!
Zespół Restauracji Taki Sushi
Szybka realizacja, pięknie zapakowane i pyszne sushi
Najpyszniejsze sushi w Białymstoku! Polecam!
Polecam. Pyszne 😁
Przepyszne sushi 🍱 najlepsze w mieście! Polecam ♥️